söndag 3 augusti 2008

Ny bild på frisyren

Nej då, jag har inte klippt mig kort, men ganska mycket. Kanske lite i kortaste laget i pannan men snyggt ändå. Det blir lite svårt att sätta upp håret i pannan, men det växer ju ut. Det är lätt att få till lockarna, vilket jag är mycket nöjd med.

3 kommentarer:

  1. Det är jättesnyggt. /pernilla

    SvaraRadera
  2. Du får mig vilja klippa mig igen =)
    Kanske fixa någon piffig frilla nu när min semester kommer upp.

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt, du ser ut som den däringa Skugge eller Lill-Marit Bugge. Näjdå det är inte likt någon av dem. Det är en asfrän frilla som du har fått. /toppjuristen (the one and only)

    SvaraRadera