Håller med. Jäkla bra sommar har det varit. Jag har varit både här och där. I norr och i söder och lite grann åt öster. /Toppjuristen igen
Håller med. Jäkla bra sommar har det varit. Jag har varit både här och där. I norr och i söder och lite grann åt öster. /Toppjuristen igen
SvaraRadera