Ja var visserligen inte där, men på bilderna syns att du var taggad. Har ju hört dina stand-ups och vet ju hur jävla bra du är när du är som bäst! Försökte återge din grej kring amerikansk inresekontroll och den nazistiska snigelfarmen och idén om att sno en unge med hem från USA för några vänner i dag. De garvade gott! //Henke
Skoj var det! Roligt hade vi efteråt med!
SvaraRaderaJa var visserligen inte där, men på bilderna syns att du var taggad. Har ju hört dina stand-ups och vet ju hur jävla bra du är när du är som bäst! Försökte återge din grej kring amerikansk inresekontroll och den nazistiska snigelfarmen och idén om att sno en unge med hem från USA för några vänner i dag. De garvade gott! //Henke
SvaraRaderaDu var så himla bra! Jätteroliga och originella skämt! Jag siktar på att höra dig igen på Big Ben 21 september.
SvaraRaderadet ska vara du som vågar göra detta, vem släktar du på, din lillebror gillar också att uppträda har jag hört på staan.
SvaraRaderaMan kan bara instämma - strongt gjort. Och riktigt bra!
SvaraRadera/Sara
Vi får se när dagen kommer då Du slår igenom ordentligt.
SvaraRadera