fredag 15 augusti 2008

Intervju med T i Aftonbladet

I Aftonbladet intervjuas även T om det faktum att Little Steven diggar Stupidity.

4 kommentarer:

  1. It could widen my imagination towards the things that you are posting.

    SvaraRadera
  2. Det lite lustiga är, att på Aftonbladets sida på nätet så står det att intervjun är med bandets sångare. Och när man klickade in på den länken så stod de rätt, att T-Boy är trummis...
    Tror Nisse lämnade sitt fotavtryck där *fniss*

    SvaraRadera
  3. Man hör verkligen Tommys röst i svaren, jättekul med intervjun och infon om Stupidity! /Karin

    SvaraRadera