torsdag 31 juli 2008

Fast den här typen av nyheter gillar jag...

En snattare i Höör försökte med hjälp av långkalsonger snatta nio paket fläskfilé.

Varför så många? Om han tagit en eller två förpackningar kanske han hade lyckats?

2 kommentarer:

  1. gulligt, har du lite lugg?

    SvaraRadera
  2. hoppas inte dom var frysta, han skulle ha tagit en frusen, då kanske folk bara trott han var glad och pigg!!

    SvaraRadera