söndag 18 maj 2008

Helgens i särklass hetaste underhållning


"Jag har köpt en katt från Wales. I början var det jobbigt, för vi förstod inte varandra. Men sen lärde hon sig svenska."

4 kommentarer:

  1. It was good. Jag skulle aldrig ställa mig däruppe. Kanske om man uppfann "silent comedy in a panicy way". Då skulle jag regera scenen.

    SvaraRadera
  2. Måste upplevas live någon gång. Hoppas jag.

    /Sara

    SvaraRadera
  3. Du ser störtcool ut! /Karin

    SvaraRadera
  4. Well, that's because I am! :-)

    SvaraRadera