It was good. Jag skulle aldrig ställa mig däruppe. Kanske om man uppfann "silent comedy in a panicy way". Då skulle jag regera scenen.
Måste upplevas live någon gång. Hoppas jag./Sara
Du ser störtcool ut! /Karin
Well, that's because I am! :-)
It was good. Jag skulle aldrig ställa mig däruppe. Kanske om man uppfann "silent comedy in a panicy way". Då skulle jag regera scenen.
SvaraRaderaMåste upplevas live någon gång. Hoppas jag.
SvaraRadera/Sara
Du ser störtcool ut! /Karin
SvaraRaderaWell, that's because I am! :-)
SvaraRadera