torsdag 1 maj 2008

E och T

Fråga mig inte varför, men lösögonfransar börjar kännas som ett måste i samband med valborgsfirande. En tradition.

4 kommentarer:

  1. A good looking couple

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående talare. Ni ser mycket coola och välmatchande ut. /Karin

    SvaraRadera
  3. Otippad kombination...
    Lösögonfransar och Valborg alltså.

    SvaraRadera
  4. Lösögonfransarna satt i en vecka men nu är de borta. Jag saknar dem, känner mig nästan naken, och tittar på mina egna fransar och tänker: Var det bara det här?

    SvaraRadera