Små människors musik
måndag 19 maj 2008
Dagens budskap (eller nåt)
Den som vill kan ju
lyssna på riktiga Stupidity här.
1 kommentar:
nitro2k01
19 maj 2008 kl. 22:01
Höhö! Ja, det sätter ju deras Myspace-bild i ett annat perspektiv.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Höhö! Ja, det sätter ju deras Myspace-bild i ett annat perspektiv.
SvaraRadera