lördag 12 april 2008

Långvarig huvudvärk

Nu har jag haft huvudvärk varje dag i tre veckor. Värken är inte kraftig, sitter i pannan och liknar den smärta som uppstår när man hastigt dricker något kallt. För några veckor sedan fick jag migrän under helgen, men det här är inte migrän. Vad ska jag göra, tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att du
    1.ska ringa sjukvårdsupplysningen

    2. kontakta en läkare.
    /Karin

    SvaraRadera
  2. Och jag håller med Karin

    SvaraRadera
  3. Byta jobb! Och det ska du ju! Aldrg mer Sillastryparen, det kommer dig att må bra, hoppas jag. När ska vi boxas igen? ! /Henke

    SvaraRadera
  4. Jag har precis samma problem :/ ska väl kontakta någon läkare snart

    SvaraRadera