söndag 20 april 2008

Grace läser också tidningen

-Självklart läser jag DN på söndagar, den innehåller så mycket intressant, säger Grace Morgan, ett år.

2 kommentarer:

  1. Absolut att hon också läser tidningen. Övertygad om att hon även läser böcker och ev löser korsord med er också. Det gjorde i alla fall min katt.

    SvaraRadera
  2. Vad läser hon först? Niklas Ekdals upphöjda liberala utblickar? Johan Esks långrandiga krönikor om Zlatans paellasenas betydelse för den italienska ekonomin? ”Husdjur säljes”? Stockholmsvädret? Rocky?
    Eller så är det som på bilden - de genomarbetade långrepen i söndagsbilagan -sittande i öronlappsfåtöljen och brunch på café au lait och Whiskas på serveringsbordet... (Hon är söt, kattan!) /Henke

    SvaraRadera