söndag 9 mars 2008

Torskudden

Susanne Ljung skriver i dagens upplaga av SvD om Cape Cod, en plats som jag snart ska besöka. Visst verkar det mysigt?

3 kommentarer:

  1. Detta är miljö som man själv skulle vilja uppleva in the States... Skyskrapor i all ära, men det är det myyysiga man vill åt

    SvaraRadera
  2. Ska du till Cape cod?! Vad ball! Det verkar vara fint där.

    SvaraRadera
  3. Ja, Stupidity ska lira där. :-)

    SvaraRadera