fredag 28 mars 2008

Min nya klänning

Fast den är grönare i verkligheten. Från Orkanlia förstås.

4 kommentarer:

  1. Hmm, har jag som total mode-noob rätt när jag gissar att detta vintage i 40- eller 50-talsstil?
    För övrigt, du har glömt http:// i adressen vilket gör att länken inte funkar.

    SvaraRadera
  2. Å så fin. Perfekt att möta sommaren -08 i.
    /Sara

    SvaraRadera
  3. 60-talsstil, typ. Uppsydd i dagarna! :-)

    SvaraRadera
  4. Den är jättesnygg! /Karin

    SvaraRadera