Små människors musik
tisdag 11 mars 2008
Fullt ös som vanligt
I lördags när jag kom hem från London var det bara att äta något, dressa om och dra ner till Vieille Montagne, en båt med festlokal där Stupidity och några andra band spelade. Fullt ös som vanligt.
1 kommentar:
Anonym
13 mars 2008 kl. 08:02
Ja det var ett j-la drag. Helt enkelt... en bra spelning !!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ja det var ett j-la drag. Helt enkelt... en bra spelning !!!!
SvaraRadera