fredag 21 mars 2008

Hur mycket boknörd är du?

7 kommentarer:

  1. 69%. Glad Påsk! /pernilla

    SvaraRadera
  2. Inte illa! Glad påsk på dig själv! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag är också 66 %! Det känns som ett sannfärdigt resultat faktiskt!

    /Karin

    SvaraRadera
  4. Jag kom upp i 70%. Glad Påsk!
    Mona

    SvaraRadera
  5. 78 %. T.o.m. värre än morsan.

    SvaraRadera
  6. Tillbaka till södern och en dator med fungerande ljud gör jag testet sent om sider.

    63%. Kanske laddar jag med bokkollo för att höja mig några enheter till nästa år.

    /Sara

    SvaraRadera
  7. Ops, 74 procent! Det är åldern och min puritanskt/intellektuella/dysfunktionella uppväxt, tror jag. Men jag boxas också (precis som Ernst Brunner)! /Henrik

    SvaraRadera