söndag 10 februari 2008

What's Cookin'?

Jag är fortfarande lite mör efter Englandsturnén. Här är en bild från förra lördagens gig på klubben What's Cookin' som håller till på övervåningen på en pub i Londonförorten Leytonstone. Scenen är verkligen imponerande. Publiken var med på noterna, och det blev flera extranummer för Stupidity.

2 kommentarer:

  1. Men guuuuuuud vilken superläcker scen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera