lördag 5 januari 2008

Vardagsfrisyr och Magnolia

Häromkvällen gick filmen Magnolia på tv igen. En bra film, men tyvärr insåg jag att min vardagsfrisyr har vissa likheter med den här.

Ryyyyyys!

4 kommentarer:

  1. enligt en viss mormor H var du så vacker, då ni träffades sist, i ditt upp satta hår,något så fantastiskt enligt henne, men hon skulle nog tycka likadant om du var kal rakad på knoppen .
    Dito

    SvaraRadera
  2. Visst är det så...

    Jo, jag har inget problem med att ha den här frisyren men jag vill inte göra någonting som påminner om hr Cruise, för han är så läbbig.

    SvaraRadera