Det låter coolt. Det skulle jag behöva. Det finns nog massor med bra ledmotiv som man skulle kunna inleda sin arbetsdag med.
En annan trevlig truddelutt är väl ledmotivet till "Falcon Crest"?
Falcon ja, den är också bra!
Aaah! Hur bra är inte det där ledmotivet!? Särskilt när det byter tonart ungefär mitt i. Oj oj, och nu blir jag nostalgisk. Jag älskade Dallas!
Det låter coolt. Det skulle jag behöva. Det finns nog massor med bra ledmotiv som man skulle kunna inleda sin arbetsdag med.
SvaraRaderaEn annan trevlig truddelutt är väl ledmotivet till "Falcon Crest"?
SvaraRaderaFalcon ja, den är också bra!
SvaraRaderaAaah! Hur bra är inte det där ledmotivet!? Särskilt när det byter tonart ungefär mitt i.
SvaraRaderaOj oj, och nu blir jag nostalgisk. Jag älskade Dallas!