onsdag 2 januari 2008

Graces halvbröder




Gracies halvbröder Boggy, Buttons och Dexter är nu åtta veckor gamla!

7 kommentarer:

  1. Med de öronen ligger en karriär inom FRA, Försvarets Radioanstalt, vidöppen.
    De är grymt söta. Vore det inte för Knasen skulle vi kunna överväga att köpa en av dem.
    /Henke

    SvaraRadera
  2. Vilka killar. Man får ju bara spader. Nästan som barnbarnen som nu är hemma igen. Om det inte vore för att man kanske inte kan resa till barnbarnen så lätt med katt så skulle jag nog vilja ha en av dem.
    Gott nytt år och god fortsättning.
    Hälsar Mona och Lars

    SvaraRadera
  3. De ser helt otroligt roliga ut!

    SvaraRadera
  4. Dom ser ut som fladdermöss tycker jag...

    SvaraRadera
  5. Vilka tuffa grabbar !!!
    Speciellt han i mitten =)

    SvaraRadera
  6. Det finns önskemål om att det fylls på med nya bilder på Grace på bloggen. :)

    SvaraRadera