Med de öronen ligger en karriär inom FRA, Försvarets Radioanstalt, vidöppen. De är grymt söta. Vore det inte för Knasen skulle vi kunna överväga att köpa en av dem. /Henke
Vilka killar. Man får ju bara spader. Nästan som barnbarnen som nu är hemma igen. Om det inte vore för att man kanske inte kan resa till barnbarnen så lätt med katt så skulle jag nog vilja ha en av dem. Gott nytt år och god fortsättning. Hälsar Mona och Lars
Med de öronen ligger en karriär inom FRA, Försvarets Radioanstalt, vidöppen.
SvaraRaderaDe är grymt söta. Vore det inte för Knasen skulle vi kunna överväga att köpa en av dem.
/Henke
Vilka killar. Man får ju bara spader. Nästan som barnbarnen som nu är hemma igen. Om det inte vore för att man kanske inte kan resa till barnbarnen så lätt med katt så skulle jag nog vilja ha en av dem.
SvaraRaderaGott nytt år och god fortsättning.
Hälsar Mona och Lars
De ser helt otroligt roliga ut!
SvaraRaderaDom ser ut som fladdermöss tycker jag...
SvaraRaderaVilka sötnosar!
SvaraRaderaVilka tuffa grabbar !!!
SvaraRaderaSpeciellt han i mitten =)
Det finns önskemål om att det fylls på med nya bilder på Grace på bloggen. :)
SvaraRadera