Som alla andra storstadsbor ägnar jag mycket energi åt funderingar som rör boende: det egna, andras, priser, kvadratmeter, renovering... Var ska man bo? Och varför?
Inom kort väntas den här lyan bli ledig. Kanske något för en ateist som jag. Nygotiskt, mmmmm......
Verkar häftigt !!! På något sätt...
SvaraRadera