torsdag 27 december 2007

Rea och scones

Snart kommer Karin hit. Vi ska kolla på rean och sedan dricka te och äta scones med cheddarost och marmelad. Fast jag tar det lugnt med osten.

2 kommentarer:

  1. Det var jättesmarriga scones! Precis vad jag var sugen på. Och vilken lyckad shoppingdag, perfekt!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var jättetrevligt!

    SvaraRadera