söndag 25 november 2007

Kvällsmys i diskhon



Grace tycker att det är skitfränt att sitta i diskhon och kolla medan de stora katterna, dvs T och jag, äter och lagar mat. Att det kan vara lite blött stör henne inte nämnvärt.

4 kommentarer:

  1. Men huuuur söt kan man vara??!! Snart går Grace över taket i cute overload!

    SvaraRadera
  2. Ja hon är helt bedårande!

    SvaraRadera
  3. Grace verkar inte vara ett sofflejon!
    Mona

    SvaraRadera
  4. Karin, skaffa dig en egen Grace! Bums!

    SvaraRadera