UNT har ju olika upplagor beroende på var den distribueras. När D jobbade på UNT såg han en gång upplagan till Sigtuna o Knivsta. På framsidan av tidningen var det en stor bild med några ungdomar och texten: "Sigtuna är skittråkigt!" Hahaha! Några spänn på att cd-nyheten också är från en lokaltidning.
Hahahahahaha!!!! Stackars killar!! Särskilt han till vänster ser det ut att vara väldigt synd om. ;-)
SvaraRaderaUNT har ju olika upplagor beroende på var den distribueras. När D jobbade på UNT såg han en gång upplagan till Sigtuna o Knivsta. På framsidan av tidningen var det en stor bild med några ungdomar och texten: "Sigtuna är skittråkigt!" Hahaha! Några spänn på att cd-nyheten också är från en lokaltidning.
SvaraRaderaJapp. Avesta!
SvaraRadera