torsdag 18 oktober 2007

Vad man kan göra om man har för mycket fritid

Jag utgår från att människan bakom den här konstruktionen bor ensam, alternativt i ett kollektiv som domineras av män.

3 kommentarer:

  1. Honestly...... my goooood

    SvaraRadera
  2. Vi har en institution i Göteborg där vi förvarar dessa. Den heter Chalmers.

    SvaraRadera
  3. Personligen föredrar jag chalmerister framför kth:are, men det kanske beror på vilken grupp man exponeras mest för.

    SvaraRadera