söndag 21 oktober 2007

Frukta inte liemannen!

Ibland blir en låt bättre med koskälla, ibland inte. Så här gick det kanske till när Blue Oyster Cult spelade in "Don't fear the reaper". Jag identifierar mig starkt med koskällemusikanten!

5 kommentarer:

  1. Såg du oxå Saturday Night Live: The Best of Will Ferrell igår? Fastnade oxå för koskällan. Även rymdprogrammet med Jeff Goldblum var väldigt roligt.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag gillade rymdprogrammet också, och fastnade dessutom för de pilska professorerna i poolen!

    SvaraRadera
  3. Det en massa t-shirts med koskällemannen...

    SvaraRadera
  4. Finns det? Var?

    För övrigt känns det lite knasigt med koskällan när man lyssnar på originalet. Varför, liksom?

    SvaraRadera
  5. http://www.myteespot.com/More-Cowbell-Will-Ferrell-Saturday-Night-Live-Sheer-Ringer-T-p-5832.html

    Fler på amazon.com

    SvaraRadera