Men Bodström har säkert upplevt en massa spännande som advokat och justitieminister som han nu vill skildra litterärt. Och det vet ju alla att en bra deckare är så enkelt att sno ihop...eller hur var det nu...
Jo håller med, i o f sej är det ju himla poppis att vara en cool fotbolsfan på kulturedaktionerna, så man vet ju aldrig, kram Miss E.
Men Bodström har säkert upplevt en massa spännande som advokat och justitieminister som han nu vill skildra litterärt. Och det vet ju alla att en bra deckare är så enkelt att sno ihop...eller hur var det nu...
SvaraRaderaJo håller med, i o f sej är det ju himla poppis att vara en cool fotbolsfan på kulturedaktionerna, så man vet ju aldrig,
SvaraRaderakram Miss E.