Alltid lika fantastiska Nina Hemmingsson, tecknaren och humoristen, visar i dag i Aftonbladet hur det fungerar här i livet. Under de ljusa stunderna måste man ladda för de mörka, eller?
Hon är så cool! Jag glömmer aldrig första strippen jag såg. Jag upptäckte henne ganska sent. Strippen handlade om en kvinna vars kille hade flyt fältet när hon ville bli med barn och väninnan påpekar att han kanske blev rädd. Var vid den första kvinnan säger att det ju var lika bra eftersom man inte vill föra vidare såna mesgener. Ha Ha! Så läckert!
Ska du anlita henne? Hur då? På D:s fest igår fanns en tjej med som är nära vän med Nina Hemmingsson. Jag sa att jag och min posse älskar Nina. Sen flyttade festen över till sagda Ninas vän och hon visade flera tavlor som N gjort, och litet annat smått o gott av Ninas hand. Jag vill äga en originalstripp.
Och på lördag ska D flytta in i Nina Hemmingssons gamla lägenhet.
SvaraRaderaHon är så cool! Jag glömmer aldrig första strippen jag såg. Jag upptäckte henne ganska sent. Strippen handlade om en kvinna vars kille hade flyt fältet när hon ville bli med barn och väninnan påpekar att han kanske blev rädd. Var vid den första kvinnan säger att det ju var lika bra eftersom man inte vill föra vidare såna mesgener. Ha Ha! Så läckert!
SvaraRaderaJag tänker anlita henne snart.
SvaraRaderaSka du anlita henne? Hur då? På D:s fest igår fanns en tjej med som är nära vän med Nina Hemmingsson. Jag sa att jag och min posse älskar Nina. Sen flyttade festen över till sagda Ninas vän och hon visade flera tavlor som N gjort, och litet annat smått o gott av Ninas hand. Jag vill äga en originalstripp.
SvaraRadera