tisdag 18 september 2007

Dagens kompis


Linderödsgrisen.

4 kommentarer:

  1. Så där känner jag mig igen ibland. Eller ganska ofta. ;-)

    SvaraRadera
  2. Attityd! Snacka om att Linderödsgrisen har attityd! Och Eva: jag vill ha en affisch med Linderödsgrisen i julklapp.

    SvaraRadera
  3. Mycket uppiggande bild. Grisen är cool.

    SvaraRadera
  4. FETT SÖT HELT ENKELT!!!!!!!!!!!/Diddi

    SvaraRadera