Så där känner jag mig igen ibland. Eller ganska ofta. ;-)
Attityd! Snacka om att Linderödsgrisen har attityd! Och Eva: jag vill ha en affisch med Linderödsgrisen i julklapp.
Mycket uppiggande bild. Grisen är cool.
FETT SÖT HELT ENKELT!!!!!!!!!!!/Diddi
Så där känner jag mig igen ibland. Eller ganska ofta. ;-)
SvaraRaderaAttityd! Snacka om att Linderödsgrisen har attityd! Och Eva: jag vill ha en affisch med Linderödsgrisen i julklapp.
SvaraRaderaMycket uppiggande bild. Grisen är cool.
SvaraRaderaFETT SÖT HELT ENKELT!!!!!!!!!!!/Diddi
SvaraRadera