Jag dansar inte. Jag är ett kylskåp.
Ok, en fylletryckare på finlandsfärjan eller spontandisko i vardagsrummet kan funka, och jag tror också att jag än i dag skulle klara av den enda dans vi fick lära oss i skolan, finsk polkett, men annars slipper jag helst.
Här får ni därför ett unikt tillfälle att se mig dansa!
*ASG*
SvaraRaderaJag gillar din dansstil. :-)
SvaraRadera